Rubrikannoncer virkelig arbejde? Skal indeholde en e-mail adresse eller fax nummer i dem? Hvad med en opfordring til handling?
Spørgsmål som disse er ofte bragt til opmærksomhed fra OhioHelp.net, en Ohio-baseret kompagni specializing i at hjælpe virksomheder verden over med deres markedsføring, public relations og freelance skriftligt tjenester. Her er nogle top tips, de tilbyder, baseret på deres egen klient projekter.
TOP TIPS FRA OHIOHELP.NET
I. KLASSIFICERET ANNONCE PLACERING
Studere annoncer i publikationer, hvor du ønsker at placere din for at se, hvad der virker. Og STUDERE dem, som du vil have en eksamen over dem. Hvis du ikke se annoncen før, springe den. Kun fokusere pÃ¥ dem, der gentagne gange lagt den samme ads – – disse folk sælger ud af dem: bundlinje.
Mens du er ved det, opkald nogle af de virksomheder, der ikke er din direkte konkurrenter og spørge, hvordan deres annoncer trække (og logge deres svar for reference). Udveksle oplysninger om kontaktpersoner og følge, så du kan eventuelt team op med dem senere i et joint venture og sende klienter frem og tilbage.
Resultaterne viser, at små annoncer placeret i billig publikationer generelt bringe i telefonopkald og klik på websteder, men ikke e-mail-svar. Og i gennemsnit disse opkaldere rapporteret at have begrænset eller ingen adgang til internettet sammen med begrænset eller ingen computer / email kapaciteter i deres hjem. Hvis de havde adgang til arbejde, det var begrænsede og giver ikke personlige / private e-mail. Gratisnumre bragt i flere svar end lokale numre med område koder. Og faxnumre bragte intet overhovedet.
II. RUBRIKANNONCE GAVER
Salget steg med inddragelse af gave og belønning punkter i en annonce, opfordring til handling. Populære emner var:
A. A No-Cost-informationspakke, der omfattede en række tip ark, elektroniske bøger og software sendt via downloades links i trykte salgsbreve og inkluderet pÃ¥ diske eller cd’er. Alle varer var sendt standardsats via Priority Mail.
B. A Book / projektmappe indstille sendte på samme måde eller sendt Media sats i manila konvolut. Sæt var i en forsøgsperiode inden du køber. Og No-Cost Informationssæt ovenfor blev inkluderet i pakken.
C. en særlig “Freebie” vare efter eget valg fra vores boghandel var sendt eller mailet med omtale af annoncen.
III. KLASSIFICERET ANNONCE COPYWRITING
For at øge kundeservice kontakt, kommunikation og samlede salg, omfatte specifikke prissætning i annoncen; for eksempel, siger, “priser fra $39.” OgsÃ¥ liste en e-mail adresse med et domænenavn og bestemt person kontakt. Med andre ord, i stedet for emailing [email protected], e-mail [email protected] ved hjælp af et fornavn for fortrolighed. (Bemærk at nogle classifieds opkræve en 3 Ordoptælling for webadresser, men kun 1 Ordoptælling til e-mail-adresser.) Og bruge en handling verbum i din opfordring til handling, “nævne annonce for…”
Så skærpe din blyant eller Grib tastaturet og tune op din klassificerede kampagner. Teste og forbedre dine annoncer kan helt sikkert øge salget.
For at lære mere top tips og modtage dem pÃ¥ en regelmæssig basis uden beregning i din e-mail, tilmelder dig pÃ¥ i dag eller email [email protected]. FÃ¥ vist din egen “Kort: flytte videre Plan” bog og spiral-bond projektmappe sæt i dag og modtag din No-Cost oplysninger Kit sammen med det ved at besøge
—
Du har tilladelse til at offentliggøre denne artikel elektronisk eller pÃ¥ tryk, gratis, sÃ¥ længe bylines er inkluderet. En høflighed kopi af publikationen vil blive værdsat – send til: [email protected]
Klassificeret annoncer – hvad der virker & hvad der ikke
Udgivet i Artikler.